9 października 2016

Krótkie Info


Zaczął się październik (aha, piździernik chyba), jestem chora (przeziębienie :)) i stwierdziłam, że zakomunikuję, że żyję i mam się nawet dobrze :) Miałam trochę problemów zdrowotnych ale jestem pod stałą obserwacją lekarza. To trudny czas dla mnie, dużo rzeczy uległo zmianie w moim życiu, ale trzymam się dzięki kilku wspaniałym osobom, które wspierają mnie i pomagają jak mogą (zwłaszcza lekarz). Nie wiem co dalej z blogiem, wiem, że chcielibyście więcej, ale nie wiem, czy sama jestem w stanie pisać wartościowy merytorycznie i poprawny kontent, pomimo iż całą fabułę mam rozpisaną na kilkanaście rozdziałów w przód. Proszę czytelników o zrozumienie i wybaczenie i nie zabijajcie mnie (plus, zaczęły mi się studia i ciężko mi skupić myśli na czymkolwiek poza nimi). To, że od tak długiego czasu tak długo nic się nie pojawiło to nie kwestia braku weny, lecz mojego samopoczucia. 

Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło :)

1 komentarz:

  1. Rozumiem ;)
    I będę tutaj zaglądać, cierpliwie czekając na rozdział, czy też na informację o tym, że żyjesz :D
    Pozdawiam i życzę dobrego samopoczucia ;P

    OdpowiedzUsuń