3 kwietnia 2016

Od Autorki

Ile to już czasu minęło zanim cokolwiek tu opublikowałam... ze dwa lata chyba. W każdym razie to naprawdę długa przerwa i zastanawiam się czy chcecie jeszcze w ogóle dalszy ciąg tej opowieści. Czy uważacie, że jest sens, żeby coś tu jeszcze się pojawiało? Cóż, ta przerwa była mi bardzo potrzebna. skupiłam się w tym czasie na rysunku (nadal skupiam się głównie na nim), bo to moja przyszłość, zainwestowałam w to dużo pieniędzy, jest to dla mnie bardzo ważne. Jednakże ostatnio mam kilka pomysłów, m.in. żeby wrócić do pisania. I chciałabym wrócić do tego bloga, tylko nie wiem, czy jest jeszcze jakiś "sęs" jak to mówi mój nauczyciel rysunku ;)

Tak więc, pytam Was wszystkich o zdanie na ten temat i pozdrawiam

Smocza Strażniczka

3 komentarze:

  1. Sens jest zawsze, nie pytaj o to nas. Wierny czytelnik , lub zaciekawiony nowicjusz będą zawsze czekać na coś ciekawego. Prawidłowo zadane pytanie brzmi: Jak bardzo TY tego chcesz? Jeśli jednak się zdecydujesz to czekam z niecierpliwościa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam, bo nie wiem, czy ktoś to jeszcze czyta :p była długa przerwa, blog mógł zostać zapomniany, rożne rzeczy zdarzają się w tak długim okresie czasu... Przyznam się, że ja tez się trochę zmieniłam, patrzę na pewne sprawy inaczej, więc myślę, że i ta dalsza część opowieści może być w trochę innym klimacie

      Usuń
  2. Będzie kontynuacja ! Hura :D

    OdpowiedzUsuń